Bankkártyás fizetés - Ingyenes
A rendelés ellenértékét gyorsan és biztonságosan bannkártyával is rendezheted. A bankkártyás fizetés az OTP SimplePay biztonságos rendszerén keresztül zajlik. A Simplepay-ben az ApplePay és GooglePay fizetés, illetve a qvik azonnali átutalás is elérhető.
Utánvétel - 490 Ft
Amennyiben a rendelés értékét nem előre, hanem a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, pl. a futárnál, az automatánál vagy az átvételi ponton, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot.
- Akkor kell fizetni, amikor átveszed a csomagod:
- Futár: Készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz.
- GLS automata: Csak bankkártyával tudsz fizetni.
- GLS csomagpont: Készpénzes és esetenként bankkártyás fizetés. A fizetési lehetőségeket itt ellenőrizheted.
- Bruttó 100.000 Ft felett csak előre fizetés esetén tudjuk kiszállítani a csomagot.
Banki átutalás - Ingyenes
A rendelés ellenértékét átutalással is rendezheted. Átutalás esetén a manuálisan ellenőrizzük, hogy beérkezett-e a pénz, ezért a teljes rendelési folyamat több időt vehet igénybe 1-2 nappal.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kezdeményezett: GearUp Kft.
Közlemény: Rendelésszám (A rendelés visszaigazoló emailben található. Amennyiben nem adja meg a rendelésszámot nem tudjuk beazonosítani, melyik rendeléshez tartozik az utalás.)
Számlaszám: 30400001-00000000-51949312
Amit még tudnod kell...
Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
A csomagot csak SIKERES bankkártyás fizetés esetén szállítjuk ki. Amennyiben problémákkal szembesültél a fizetés véglegesítésénél (sikertelen fizetés), újra próbálkozhatsz a fizetéssel a rendelés visszaigazoló e-mail alján található link segítségével. Ha még így sem tudod befejezni a fizetést, keress meg minket a hello@gearup.hu e-mail címen és kérd a rendelése utánvétes vagy átutalásos fizetési módra váltását. (Az utánvétes fizetés díja bruttó 490 Ft).
Milyen rendelési státuszokkal találkozhatsz az áruházban és hol tudod megnézni a rendelésed státuszát?
A webáruházba történő bejelentkezést követően megjelenik a Vásárlói fiók oldal. A webáruházon keresztül leadott rendeléseid a lap alján találhatóak, ahol az alábbi rendelési státuszokkal találkozhatsz.
- Rendelés rögzítve - Rendelésedet sikeresen rögzítetted. Hamarosan megkezdjük a feldolgozását.
- Fizetésre vár - Jelzi a kártyás/átutalásos fizetés állapotát. Jelentése tulajdonképpen a „Rendelés rögzítve” állapotnak felel meg annyi különbséggel, hogy jelzi a sikertelen fizetést. (ebbe az állapotban nem dolgozzuk fel a rendelést)
- Kiegyenlítve - Jelzi a kártyás fizetés sikerességét.
- Feldolgozás alatt - A rendelést elkezdtük feldolgozni, becsomagolni. Még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, aki általában másnap kiszállítja.
- Kiszállítás alatt - Csomagod úton van a megadott címre.
- Teljesítve - Csomagodat kiszámláztuk, teljesítettük. Ekkor várható, hogy a jótállási jegy és a magyar nyelvű hasnzálati útasítást e-mailben is megkapod.
- Rendelést nem vette át - Rendelésedet nem vetted át.
- Törölt - A leadott rendelés törlése került. (általában akkor törlünk ha 2-3 napig sikertelen a bankkártyás vagy átutalásos fizetés)