Adatkezelési beállítások

A GearUp.hu webáruház süti (cookie) fájlokat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. További információért kérjük, olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat.

Garancia és jótállás

Minden termékünkre legalább 12 hónap jótállást biztosítunk.



Fülhallgatók visszaküldése előtt kérlek olvasd el az alábbi rövid cikket ahol összegyűjtöttünk pár tippet a fülhallgatókkal kapcsolatos fő problémákkal kapcsolatban: Tippek fülhallgatókhoz. (Általában otthon is megoldható problémák)

 

A GearUp.hu által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik. Termékeink kizárólag megbízható partnerektől származnak, és mindegyik új, eredeti csomagolásban kerül szállításra.
 

Garanciális bejelentés


Az ügyintézés menete
 

1, Győződj meg róla, hogy készüléked valóban meghibásodott!

  • Ellenőrizd a tápkábelt, az áramellátást,
  • Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket,
  • Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni. (Használati utasítások)
  • Ellenőrizd le, hogy a fülhallgatókról el lett-e távolítva a védőfólia!
  • Teljesen vezeték nélküli fülhallgatók esetében gyakran előfordul, hogy csak az egyik fele szól mivel mono üzemmódba kapcsol. Ebben az esetben mielőtt visszaküldenéd kérjük próbálkozz egy gyári újraindítással a használati útmutatóban leírt módon, az esetek 99% százalékában megoldja az újraindítás a problémát.
     

2, Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!

  • Kitöltött jótállási jegy.
    A jótállási jegyet emailben küldjük el, de itt is le tudod tölteni:  Jótállási jegy
  • Termék eredeti doboza (javasolt, de nem kötelező)
     

3, Töltsd ki a lentebb található hibabejelentőnket garanciához, csomagold be a terméket és várd a futárt

  • Az űrlap kitöltése után egy emailt küldünk amiben szerepelnek a szállítással kapcsolatos információk, és amiben még egyszer összefoglaljuk a szükséges teendőket.
  • Amint megérkezik hozzánk a termék, megkezdjük a kivizsgálást és javítjuk, cseréljük vagy visszafizetjük az árát.

 

Garanciális bejelentés


TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK

Mi történik, ha a hiba nem garanciális jellegű?
Amennyiben a hiba garanciális, megjavítjuk a termékedet, visszafizetjük az árát vagy díjmentesen küldünk egy másikat. Amennyiben a hiba nem garanciális eredetű, nem rendeltetésszerű használatból ered, nem lehet újra előidézni vagy a terméket nem tőlünk vásároltad, úgy a szállítás és a bevizsgálás 6 000 Ft-ba kerül, ezért fontos, hogy csak hibás terméket küldj vissza!

 

Hogyan zajlik a termék elszállítása?
Garancia szervizszolgáltatásunk bevezetésével megkönnyítjük a garanciális termékek meghibásodásával járó ügyintézést. A meghibásodott terméket a jótállási időn belül díjtalanul eljuttathatod hozzánk. Ehhez annyit kell tenned, hogy kitöltöd a fenti garancia bejelentés űrlapot, majd az emailben kapott instrukcióknak megfelelően visszaküldöd a csomagot egy számodra szimpatikus GLS automatán keresztül.  

A csomag feladásához nem kell címkét nyomtatnod és csupán a visszaküldési kódot kell felírnod a dobozra. Ezen kívül mindössze annyi lesz a dolgod, hogy kinyomtatod és aláírod a kapott jótállási jegyet, majd azt a termékkel együtt biztonságosan becsomagolod. A javítást, vagy indokolt esetben a cserét követően a terméket ingyenesen visszajuttatjuk hozzád. 

 

Visszaküldhetem én is a terméket? 
Természetesen igen, amennyiben szeretnéd visszaküldeni számunkra a terméket az alábbi címre küldheted:
GearUp.hu webáruház - GearUp Kft.
Magyarország, 4028 Debrecen, Kassai út 129. 1. emelet 227

 

Mire figyeljek a csomagolásnál? 
Ne felejtsd el visszaküldeni a termék összes tartozékát! Amennyiben lehetséges, használd a termék eredeti csomagolást. A terméket olyan módon csomagold be, hogy a futár által ráragasztott matricák ne közvetlenül a termék csomagolására kerüljenek, és az megvédje a csomagot az esetleges fizikai sérülésektől. Több termék esetén arra is ügyelj, hogy azok egymástól megfelelően el legyenek különítve, ne tudjanak így kárt okozni. A termék nem megfelelő csomagolásából eredő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni.

A külső gyártói egyedi garanciajegyeket minden esetben juttasd vissza a termékkel együtt. Amennyiben kérdésed van, hogy milyen dokumentáció szükséges az ügyintézéshez, azt írd meg nekünk az
garancia@gearup.hu e-mail címre.

 

Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával (az elektronikus számlát emailben küldjük ki), vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

 

Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a termék részedre történő átadás napján kezdődik és 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.


Mire nem érvényes a jótállás?

A termékek - eltérő információ hiányában - irodai és otthoni felhasználásra készültek. A tulajdonos feladata, hogy a normál működéshez szükséges paramétereket biztosítsa (pl.: tápellátás, megfelelő szellőzés biztosítása, pormentesítés, hőmérséklet, páratartalom, szakszerű üzembe helyezés). Ennek elmulasztása esetén a jótállás nem érvényes. 

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • A GearUp.hu szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás.
  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés található


Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén hozzánk fordulhatsz az alábbi címen: garancia@gearup.hu

 
Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készüléket adunk vagy visszatérítjük a vásárlás teljes összegét. Az átlagos garanciális ügyintézési idő körülbelül 2 hét

 

Tájékoztató a kötelező jótállásra vonatkozóan
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendeletnek megfelelően 12-36 hónap garanciát biztosítunk értéktől függően:

10.000 Ft alatt - 12 hónap
10.000 Ft - 250.000 Ft között - 24 hónap
250.000 Ft felett - 36 hónap