Minden termékünkre legalább 12 hónap jótállást biztosítunk.
Fülhallgatók visszaküldése előtt kérlek olvasd el az alábbi rövid cikket ahol összegyűjtöttünk pár tippet a fülhallgatókkal kapcsolatos fő problémákkal kapcsolatban: Tippek fülhallgatókhoz. (Általában otthon is megoldható problémák)
A GearUp.hu által forgalomba hozott összes termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik. Termékeink kizárólag megbízható partnerektől származnak, és mindegyik új, eredeti csomagolásban kerül szállításra.
Az ügyintézés menete
1, Győződj meg róla, hogy készüléked valóban meghibásodott!
- Ellenőrizd a tápkábelt, az áramellátást,
- Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket,
- Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni. (Használati utasítások)
- Ellenőrizd le, hogy a fülhallgatókról el lett-e távolítva a védőfólia!
- Teljesen vezeték nélküli fülhallgatók esetében gyakran előfordul, hogy csak az egyik fele szól mivel mono üzemmódba kapcsol. Ebben az esetben mielőtt visszaküldenéd kérjük próbálkozz egy gyári újraindítással a használati útmutatóban leírt módon, az esetek 99% százalékában megoldja az újraindítás a problémát.
2, Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
- Kitöltött jótállási jegy.
A jótállási jegyet emailben küldjük el, de itt is le tudod tölteni: Jótállási jegy - Termék eredeti doboza (javasolt, de nem kötelező)
3, Töltsd ki a lentebb található hibabejelentőnket garanciához, csomagold be a terméket és várd a futárt
- Az űrlap kitöltése után egy emailt küldünk amiben szerepelnek a szállítással kapcsolatos információk, és amiben még egyszer összefoglaljuk a szükséges teendőket.
- Amint megérkezik hozzánk a termék, megkezdjük a kivizsgálást és javítjuk, cseréljük vagy visszafizetjük az árát.
TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK
Mi történik, ha a hiba nem garanciális jellegű?
Amennyiben a hiba garanciális, megjavítjuk a termékedet, visszafizetjük az árát vagy díjmentesen küldünk egy másikat. Amennyiben a hiba nem garanciális eredetű, nem rendeltetésszerű használatból ered, nem lehet újra előidézni vagy a terméket nem tőlünk vásároltad, úgy a szállítás és a bevizsgálás 6 000 Ft-ba kerül, ezért fontos, hogy csak hibás terméket küldj vissza!
Hogyan zajlik a termék elszállítása?
Garancia szervizszolgáltatásunk bevezetésével megkönnyítjük a garanciális termékek meghibásodásával járó ügyintézést. A meghibásodott terméket a jótállási időn belül díjtalanul eljuttathatod hozzánk. Ehhez annyit kell tenned, hogy kitöltöd a fenti garancia bejelentés űrlapot, majd az emailben kapott instrukcióknak megfelelően visszaküldöd a csomagot egy számodra szimpatikus GLS automatán keresztül.
A csomag feladásához nem kell címkét nyomtatnod és csupán a visszaküldési kódot kell felírnod a dobozra. Ezen kívül mindössze annyi lesz a dolgod, hogy kinyomtatod és aláírod a kapott jótállási jegyet, majd azt a termékkel együtt biztonságosan becsomagolod. A javítást, vagy indokolt esetben a cserét követően a terméket ingyenesen visszajuttatjuk hozzád.
Visszaküldhetem én is a terméket?
Természetesen igen, amennyiben szeretnéd visszaküldeni számunkra a terméket az alábbi címre küldheted:
GearUp.hu webáruház - GearUp Kft.
Magyarország, 4028 Debrecen, Kassai út 129. 1. emelet 227
Mire figyeljek a csomagolásnál?
Ne felejtsd el visszaküldeni a termék összes tartozékát! Amennyiben lehetséges, használd a termék eredeti csomagolást. A terméket olyan módon csomagold be, hogy a futár által ráragasztott matricák ne közvetlenül a termék csomagolására kerüljenek, és az megvédje a csomagot az esetleges fizikai sérülésektől. Több termék esetén arra is ügyelj, hogy azok egymástól megfelelően el legyenek különítve, ne tudjanak így kárt okozni. A termék nem megfelelő csomagolásából eredő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni.
A külső gyártói egyedi garanciajegyeket minden esetben juttasd vissza a termékkel együtt. Amennyiben kérdésed van, hogy milyen dokumentáció szükséges az ügyintézéshez, azt írd meg nekünk az garancia@gearup.hu e-mail címre.
Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával (az elektronikus számlát emailben küldjük ki), vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a termék részedre történő átadás napján kezdődik és 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
Mire nem érvényes a jótállás?
A termékek - eltérő információ hiányában - irodai és otthoni felhasználásra készültek. A tulajdonos feladata, hogy a normál működéshez szükséges paramétereket biztosítsa (pl.: tápellátás, megfelelő szellőzés biztosítása, pormentesítés, hőmérséklet, páratartalom, szakszerű üzembe helyezés). Ennek elmulasztása esetén a jótállás nem érvényes.
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A GearUp.hu szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés található
Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén hozzánk fordulhatsz az alábbi címen: garancia@gearup.hu
Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készüléket adunk vagy visszatérítjük a vásárlás teljes összegét. Az átlagos garanciális ügyintézési idő körülbelül 2 hét.
Tájékoztató a kötelező jótállásra vonatkozóan
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendeletnek megfelelően 12-36 hónap garanciát biztosítunk értéktől függően:
10.000 Ft alatt - 12 hónap
10.000 Ft - 250.000 Ft között - 24 hónap
250.000 Ft felett - 36 hónap